Noile locomotive Siemens Smartron ale E-P Rail, care au fost livrate weekendul trecut, au fost deja colantate cu logo-ul operatorului și au fost puse la tracțiunea unor trenuri care au plecat la drum. Ele vor circula pe relațiile Curtici-Constanța și Curtici-Sfântu Gheorghe
Între timp, locomotivele produse de fabricantul german de material rulant au fost deja colantate cu logo-ul operatorului feroviar privat E-P Rail și au fost ”puse la treabă”.
„Locomotivele 020 și 021, a șasea, respectiv a șaptea din parcul E-P rail, au pornit sau urmează să pornească deja la drum. Locomotiva 021 a plecat ieri seară din stația Curtici cu destinația Constanța, iar locomotiva 020 urmează să plece și ea din Curtici.
Locomotivele Siemens Smartron ale E-P Rail vor lega Curtici de Constanța și Sfântu Gheorghe.
Între timp, locomotivele produse de fabricantul german de material rulant au fost deja colantate cu logo-ul operatorului feroviar privat E-P Rail și au fost ”puse la treabă”.
Cel mai nou parc de locomotive din România
Prin achiziția și introducerea în circulație a acestor doi noi locomotive, parcul de material rulant de tracțiune al E-P Rail este cel mai nou din țară.
În momentul de față, operatorul de transport feroviar are opt locomotive LEMA produse de societatea craioveană Softronic și șapte locomotive Smartron produse de compania germană Siemens.
Locomotivele Siemens Smartron sunt disponibile exclusiv într-o versiune standard preconfigurată, care asigură o funcționare eficientă din punct de vedere al costurilor și fiabilitate ridicată pentru clienți.
Modelul Smartron este disponibil în Germania din luna martie 2018 și se bazează pe componente dovedite ale locomotivei Vectron, care și-a demonstrat deja fiabilitatea în peste 220 de milioane de kilometri de serviciu. Locomotiva Smartron are un ecartament standard de 1.435 de milimetri și cântărește aproximativ 83 de tone. Locomotivele Smartron pentru Bulgaria și România pot atinge viteza maximă de 160 km/oră, funcționează pe sistemul de alimentare cu curent alternativ de 25 kV și sunt echipate cu sistemul de control al trenului PZB.